לפנות בוקר: המשטרה פשטה על יצהר וביצעה מעצרים

בנצי לייזרוביץ No Comments on לפנות בוקר: המשטרה פשטה על יצהר וביצעה מעצרים

כוחות גדולים של ימ"ר ש"י, מג"ב ויס"מ פשטו לפנות בוקר על היישוב יצהר ועצרו שני תושבים ועיכבו שלושה חשודים נוספים. אחד התושבים סיפר: "גם הילדים שלי וגם הילדים של השכן התעוררו בבכי"

צילום: אלחנן גרונר
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (שני) פשטו כוחות גדולים של ימ"ר ש"י, מג"ב ויס"מ על היישוב יצהר. התושבים מספרים כי הכוחות נכנסו למספר בתי משפחות וביצעו מעצרים.

תושב יצהר אלחנן גרונר סיפר כי ילדיו התעוררו לפנות בוקר בבכי בעקבות פשיטת המשטרה על היישוב. "התחלת האירוע בחושך גמור. ראיתי כמה פשיטות משטרה אבל זו הייתה התנהלות מסוכנת והזויה בלי חיבור למציאות הביטחונית. גם הילדים שלי וגם הילדים של השכן התעוררו בבכי", סיפר.

ארגון חוננו תקף את המעצר: "זכויות אדם בישראל הם רק אם אתה מהמחנה הנכון ולא מתנחל. במדינת ישראל מותר לחלק לגנוב טנקים, ולחלק אחר אסור להתווכח עם חייל. כל חטאם של העצורים שתועדו בוויכוח עם חיילים, שהתושבים מחו בפניהם על ביצוע חיפושים והטרדות בלתי חוקיות ברחבי שכונת מגורים ובסמוך לבתים באמצע לילה. אנו קוראים לשר ולממשלה להתערב מידית בקרקס הזה".

במשטרה אומרים כי בפעילות של בלשי ימ"ר ש"י בשומרון נעצרו לחקירה 2 חשודים על פי צו מבימ"ש ועוכבו 3 חשודים. חשוד אחד בחשד להצתת רכב פלסטיני בכפר עוריף שאירע לפני כשבוע ושאר החשודים בחשד לתקיפת חיילי צה"ל. החשודים נחקרים כעת.



0 תגובות